بررسی ماشین ظرفشویی رومیزی بوش مدل SKS62E22EU
نوشته شده توسط : والریا

یکی از قابلیت های مفید و کاربردی که در ماشین ظرفشویی بوش گنجانده شده است، قابلیت Vario Speed است. این قابلیت زمان شستشو و خشک کردن ظروف را نصف می کند و به این ترتیب هم در مصرف آب و انرژی و هم در زمان شما صرفه جویی می کند. قابلیت Aqua Stop نیز وجود هر گونه نشتی آب در مسیر آب را خبر می دهد و به محض نشتی آب حرکت و جریان آب را متوقف خواهد کرد. اگر برنامه های موجود در این ماشین ظرفشویی برایتان اهمیت دارد، باید گفت که ماشین ظرفشویی بوش مدل SKS62E22EU دارای برنامه های اتوماتیک Automatic programs است. مجهز بودن ماشین ظرفشویی بوش به برنامه های شستشوی اتوماتیک باعث بهینه سازی مصرف انرژی می شود، چرا که متناسب با نوع برنامه انتخابی و نوع ظروف میزان مصرف آب و انرژی و زمان را تنظیم می کند، یعنی این برنامه های اتوماتیک بطور خودکار درجه آب و میزان آب و زمان شستشو را متناسب با ظروف انتخاب می کنند.

موتور اکوسایلنس درایو EcoSilence Drive، موتوری قدرتمند، بادوام و کارآمد است. این موتور کم مصرف، قدرتمند و کم صدا علاوه بر اینکه طول عمر بالایی دارد، مصرف انرژی کمی هم دارد و میزان صدای کمی هم تولید می کند. تکنولوژیActive Water عملکردی نوآورانه از سوی بوش است که باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود. آب و انرژی از طریق توزیع آب هدفمند، گرمایش سریعتر و عملکرد پمپ بالاتر برای افزایش گردش آب ذخیره می شود. قابلیت Load Sensor، قابلیت دیگری است که بوش آن را در این ماشین ظرفشویی با کیفیتش گنجانده است، این سنسور می تواند وزن ظروف داخل ماشین ظرفشویی را بسنجند و با توجه به میزان وزن ظروف، آب مورد نیاز برای شستشوی ظرف ها را محاسبه کند. این سنسور با تعیین وزن ظروف، میزان مصرف آب را اندازه گیری می کند. تایمر تاخیر timer 29 از دیگر فناوری های به کار رفته در ماشین ظرفشویی رومیزی بوش است، این برنامه امکان تنظیم برنامه ها را برای ساعت خاصی به شما می دهد و این امکان را فراهم می آورد تا شما راس ساعتی مشخص ظرفشویی را روشن کنید.

تکنولوژی محافظت از شیشه Glass protection، برای محافظت از ظروف شیشه ای در مقابل صدمات ریز ناشی از سختی آب تعبیه شده است. می دانید که آب دارای سختی خاصی است و از آنجایی که ظروف شیشه ای در برابر این سختی آب حساس هستند و امکان ضربه خوردنشان وجود دارد، بوش از قابلیت محافظت از شیشه بهره گرفته است. این قابلیت میزان سختی آب را اندازه گیری و تنظیم می نماید. ماشین ظرفشویی رومیزی بوش SKS62E22EU مجهز به قابلیت حسگر حضور آب Aqua Sensor است، این قابلیت ابتدا میزان کثیفی ظروف را از روی آب مرحله ی اول آبکشی اندازه گیری می کند و تشخیص می دهد که آیا این آب برای دوره اصلی شستشو کافی است یا نه. اگر میزان املاح و کثیفی آب کم باشد آن را مجدد مورد استفاده قرار می دهد؛ اما اگر میزان املاح آب زیاد باشد از استفاده دوباره آن خودداری می کند. ناگفته نماند که این سنسور به میزان 20% در مصرف آب صرفه جویی می کند، یعنی 4 لیتر توسط این سیستم صرفه جویی می شود.




:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی , ,
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی رومیزی بوش , ماشین ظرفشویی رومیزی بوش مدل SKS62E22EU , ماشین ظرفشویی رومیزی 8 نفره بوش , ظرفشویی بوش SKS62E22EU , قیمت ماشین ظرفشویی رومیزی بوش مدل SKS62E22EU ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: